BLOGas.lt
Pigūs skrydžiai
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Dar kelios vietos, deja, vėl netikusios mums…

Šį savaitgalį buvome aplankyti  viešbučio “Nemuno slėnis” Birštone ir kaimo turizmo sodybos “Karvio dvaras”, esančios prie Maišiagalos.
“Nemuno slėnis” yra įsikūręs labai gražioje vietoje, ant Nemuno kranto su atskira teritorija, lauko terasa, gražiu viešbučiu ir pilna erdvės jaukiai atšvęsti gražią šventę, tačiau viską sugadina restoranas, kuris talpina tik 35 žmones, o didesniems pokyliams jie siūlo susodinti visus i konferencijų salę, kuri, deja, ir atrodo kaip konferencijų salė su raudonai mėlynai žaliu linolejumu… Henrikui labai patiko viešbutyje įrengtas kaljano kambariukas, su minkštomis pagalvytėmis, ritietiškais motyvais ir pora kaljanų, bet gi vestuviu nešvęsi kaljano kambaryje, dėl to išbraukę “Nemuno slėnį” iš savo galimų šventimo vietų pajudėjome į arčiau Vilniaus esantį “Karvio dvarą”. Beje, tikrai rekomenduojame “Nemuno slėnį” romatiškam vakarui dviems ar skaniai vakarienei. Išbandę meniu likome sužavėti tiek vieštienos kepsiu, tiek lazanija.
“Karvio dvaras” būtų turbūt vienoje iš pirmųjų vietų, kur norėtume švęsti savo vestuves, nes yra arti Vilniaus, šalia ežeriuko, talpina tiek kiek mums reikia ir yra elegantiškai paprastai papuoštas (to ko ieškome). Bet, deja, po kelių dienų gavome žinutę iš savininkės, kad jau mūsų planuojamą diena dvaras užsakytas. Gal čia Dievo pirštas, kad nesustotume ir ieškotume kažko kito, o gal, kad reikia keisti datą į rugpjūčio 6 d. Vat ir žinok dabar ką tas Dievas nori mums pasakyti ;-)
Šį savaitgalį esam užsibrėžę aplankyti viešbutį “Belvilis” bei kelis dvarus. Laukite ispūdžių iš ten greitu metu…

iki

Patiko (0)

Rodyk draugams

komentarai (2) | “Dar kelios vietos, deja, vėl netikusios mums…”

1.   Henrikas rašo:

Beja labai ieskome kokios grazios vietos ant Nemunu kranto, nuo Kauno zemyn, gal kas zinote tokia?…